من از آن روز که در بند تو ام آزادم. . .

آزادترین فردی وقتی که نگی "ای کاش..."

من از آن روز که در بند تو ام آزادم. . .

آزادترین فردی وقتی که نگی "ای کاش..."

هر کی خوابه ، 
خوش به حالش ،
ما به بیداری دچاریم...

نظرات 4 + ارسال نظر
BAHAR شنبه 13 مهر 1392 ساعت 01:57 http://raeymoon.blogfa.com

اکنون تو با مرگ رفته ای و من
اینجا تنها
به این امید دم میزنم
که با هر نفس
گامی
به تو نزدیک تر شوم
این است زندگی من بعد تو

بسی زیبا
تشکر

fariba جمعه 12 مهر 1392 ساعت 10:19

یاد تو گر نکنم شیشه عمرم به فناست/این دل کوچک من بعد خدا یاد شماست...

امید دلگشاییم از ماه عید نیست
این قفل بسته، گوش به زنگ کلید نیست...

saba پنج‌شنبه 11 مهر 1392 ساعت 18:55

نه من میترسم

ازچی؟

مریم پنج‌شنبه 11 مهر 1392 ساعت 11:51

با عرض شرمندگی قبل از سلام من یه لحظه این شکلکارو امتحان کنم از هرچیزی واجب تره!
: عه چقدر اینجا تغییر کرده!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! دنیا چقدر عوض شده!
حالا یه سلامی بکنم ولی هنوز تو کف این شکلکا موندم! جل الخالق!
من صمیمانه بازگشت خودمو تبریک میگم علی اقا!

سلام چ عجب
تو کفش باش خوبه
ماهم تبریک میگیم بازگشت غرور افرینتو

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.