من از آن روز که در بند تو ام آزادم. . .

آزادترین فردی وقتی که نگی "ای کاش..."

من از آن روز که در بند تو ام آزادم. . .

آزادترین فردی وقتی که نگی "ای کاش..."

هم‌چنان حالم خوب نیست!

هم‌چنان حالم خوب نیست!

احساس می‌کنم شکست خورده‌ام،
در زمان ُ در عرض!
از که؟

صحبت ِ کَس نیست

نمی‌دانم ..

احساس می‌کنم،

کلمه‌ی ابد گنجشک ِ وجودم را مسحور ِ چشمان ِ خود کرده است!

حسین پناهی

نظرات 9 + ارسال نظر
صبا یکشنبه 14 مهر 1392 ساعت 15:26

ارامش از تو این با معرفتیا بعیده بابا ایول ‏
فریبا جدی نگیر بیا چد چد کنیم خخخ

فرناز شنبه 13 مهر 1392 ساعت 21:05 http://farnaz2020.blogfa.com

سلام
سلام من
به آبشار شکر شوق حضور تو
که قامت بلند عشقی
مهربانی پیشکش هر آن که از دوست نشانی دارد

سلام

ای خوش آن خســـته که از دوست جوابی دارد

BAHAR شنبه 13 مهر 1392 ساعت 01:46 http://raeymoon.blogfa.com

نمی دانم چه میخواهم خدایا
به دنبال چه میگردم شب و روز
چه میجوید نگاه خسته من
چرا افسده
چراافسرده است این قلب پر سوز

واقعا جرا
:|

fariba جمعه 12 مهر 1392 ساعت 21:58

اقا مهندس میدونستم میای اما نه بیخبر

چرا ؟؟
حالا فعلا ک درخدمتتون هسیم

آرامش جمعه 12 مهر 1392 ساعت 21:45

ولی من امید به باز گشتت داشتم ودیدی که اومدماول از همهالکی که نیس آبجی آرامشم

آفرین
مرسسسسی

fariba جمعه 12 مهر 1392 ساعت 15:11

صبا از کجا باید میفهمیدم من حدس هم نمیزدم


بعله. اگه امید به بازگشت ما داشتین همتون میومدین!!

صبا جمعه 12 مهر 1392 ساعت 14:26

با عرض پوزش از دختر عمو‏
سلام علیکم‏
خدایا از من از اینجور تست ‏ها نگیر‏
کله پوکا هنوز نمیدونستن تو علی هستی فریبا باز از محمدرضا این انتظار و داشتم تو که دختر عموی دختر انیشتن هستی چرا؟

و علیکم السلام
والا چی بگم
بابا انیشتن پس انیشتن دختر بود

fariba جمعه 12 مهر 1392 ساعت 10:10

گاهی انقد دلتنگ کسی هستی که اگر بفهمد خودش از نبودنش خجالت میکشد.

اینم زیبا بود
تشکر
چوخ ممنون

محمدرضا جمعه 12 مهر 1392 ساعت 09:23

سلام
علی تویی؟؟!!!!!!!

سلام
عه چجوری شد اومدی اینورا؟؟؟
نه من سابه ام.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.