من از آن روز که در بند تو ام آزادم. . .

آزادترین فردی وقتی که نگی "ای کاش..."

من از آن روز که در بند تو ام آزادم. . .

آزادترین فردی وقتی که نگی "ای کاش..."

‫ﺳــــﺎﻳـــﻪ ﻫﻢ ﻓـﻜﺮ ﺟﺪاﻳﻲ ﻣﻴﻜﻨﻪ

‫ﻓﺼﻞ ﭘﺎﻳﻴﺰی ﻣﻦ ﻛﻪ ﻣﻴﺮﺳﻪ

‫ﻓﺼﻞ اﻧـﺪوه ﺳﻔﺮ ﺳﺮﻣﻴﺮﺳﻪ

‫ﺗﻮ ﺳﻜﻮت ﺧﺴﺘﻪی ﺑﺎور ﻣﻦ

ﺳــــﺎﻳـــﻪ ﻫﻢ ﻓـﻜﺮ ﺟﺪاﻳﻲ ﻣﻴﻜﻨﻪ

‫ﺷﺎﺧﻪ ﺳﺮد وﺟﻮدم ﻧﻤﻴﺨﻮاد

‫رگ ﺑـﻴﺪاری ﻟﺤﻈﻪﻫﺎم ﺑﺎﺷﻪ

‫ﻧـﻔـﺴـﻢ در ﻧـﻤـﻴـﺎد

‫ﺑﻪ ﭼﺸﻢ ﺧﻮاب ﻧﻤﻴﺎد

نظرات 5 + ارسال نظر
فرناز شنبه 13 مهر 1392 ساعت 21:12 http://farnaz2020.blogfa.com

سلام
خوبید؟ خسته نباشید
وااااااای اصلا نطقم نمیاد
نمیدونم چی بگم
از کجا بگم
آره آره حتما میخواین بگید که:
هر چه میخواهد دل تنگت بگو...
ولی نه نمیشه
آخه ذوق کردم برا برگشتتون
تعجب کردم برا اسمتون
وبتون... شکلکاااا...
خلاصه فعلا نطقم نمیاد خوب
فعلا این گلا تقدیم به شما

سلام
نفسی هست و دمی هست و از اونگونه شراب هم کمی هست
واسه ی شنیدن شکوه ی آدم هنوزم آدمــــــــــــی هســـت(؟!)
عه چرا؟
عه شما ازکجا میدونسی من رفتم؟!
چ عجب از دنیای مد وریبایی به دنیای ما زشت ها هم سرزدین
خب پس هروقت نطقت اومد بیا
مرسی.تشکر

fariba شنبه 13 مهر 1392 ساعت 19:02

سلام علی اقا باز وبتو راه اندازی کردی کیمیا شدی؟؟؟؟چرا نیستی؟

سلام فریبا خانم

آنان که خاک را به نظر کیمیا کنند،
آیا بود که گوشه چشمی به ما کنند؟!!
بی معرفت مباش که در من یزید عشق
اهل نظر معامله با آشنا کنند
می خور که صد گناه ز اغیار در حجاب
بهتر ز طاعتی که به روی و ریا کنند

باقیشم یادم نیس
هسیم،سایه ها کم رنگ اند ولی!

مرغ شیدا شنبه 13 مهر 1392 ساعت 13:25

سلام سایه
نه سایه هرگز نباید فکر جدایی کنه
هرگز
درسته گاهی فراموش میکنیم نگاهی به سایه بندازیم اما ...
حس داشتنش خوبه...شیرینه
بقول مولانا
بمان ای آنکه چون تو پاک نیست

سلام مرغ شیدا
چرا که نه>!؟
آﺗﺶ ﺑﻪ ﺟﺎن ﺷﻌﺮھﺎی ﻧﺎﺗﻤﺎﻣﻢ اﻓﺘﺎد
از اﯾﻦ ﻓﺮاق و ﺟﺪاﯾﯽ و ﻧﺒﻮدن ھﺎ
ﻗﻠﺒﻢ ﺷﮑﺴﺖ، ﺗﮑﻪ ھﺎﯾﺶ را ﺑﺎد ﺑﺮد
روزﮔﺎر ﻣﺮا از ﺧﺎطﺮه ی اﯾﺎم ﺑﺮد

البته مولانا میگه: تو بمان ای آنکه چون تو پاک نیست

مرسسی از محبتت

BAHAR شنبه 13 مهر 1392 ساعت 01:43 http://raeymoon.blogfa.com

با من از سایه نگو
خورشید فردا مال ماست
تو که باور کنی
عشق یه دنیا مال ماست

سلام داداشی
خیلی زیبا و دلنشین بود

به به.یاد این شعر نبودم
مرسسی
سلام بهــــــــارخانووم
آهنگش پخش میشه عایا؟ اهنگ وبمه

آرامش جمعه 12 مهر 1392 ساعت 21:46

بابا سایه...
گشتی شعرپیدا کردی که هم پاییز داشته باشه هم اسم خودت توش باشه؟؟
سریع اسمتو عوض کن ببینمیاد ارواح میفتم

بابا آرامش
نه نگشتم بلد بودم
بهت توصیه میکنم فیلم شاداوز( Shadows ) رو ببینی
خودتو اسمتو عوض کن کله پوک

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.