من از آن روز که در بند تو ام آزادم. . .

آزادترین فردی وقتی که نگی "ای کاش..."

من از آن روز که در بند تو ام آزادم. . .

آزادترین فردی وقتی که نگی "ای کاش..."

دلم گرفته ای دوست


نه بسته ام به کس دل

نه بسته کس به من دل

چو تخته پاره بر موج

رها رها رها من

 

ز من هر آن که او دور

چو دل به سینه نزدیک

به من هر آنکه نزدیک

از او جدا جدا من

 

نه چشم دل به سویی

نه باده در سبویی

که تر کنم گلویی

به یاد آشنا من

 

ستاره ها نهفته اند

در آسمان ابری

دلم گرفته ای دوست

هوای گریه با من . . .

نظرات 6 + ارسال نظر
چکاوک شنبه 30 شهریور 1392 ساعت 13:43 http://chicoh.blogfa.com/

عالی بود عزیزم

قربانت

فاطمه شنبه 30 شهریور 1392 ساعت 00:17 http://deleman91.blogsky.com/

خبر میدادین گاوی گوسفدی بزی بالاخره یکی از این جیوانات را زیر قدوم مبارک قربان میکردیم علی آقای سابق آقا سایه امروز

در هر صورت خوش آمدید
صفا آوردید

مرسی. عه گناه دارن
مرسی.
خوش باشین.
صفا از وجودخودتونه

یه دانشجو... جمعه 29 شهریور 1392 ساعت 20:28

سلام به به
خوش اومدی

سلام
مرسسی
خوش باشی

صبا جمعه 29 شهریور 1392 ساعت 16:44

اقای سایه از انتخاب این اسم چه انگیزه ای داشتین؟

انگیزه ی سایه بودن

صبا جمعه 29 شهریور 1392 ساعت 13:36

خب چرا دلت گرفته

از بی معرفتا و ....

صبا جمعه 29 شهریور 1392 ساعت 13:36

علی اومده (درررن دررن)چی چی اورده (درررن درررن)
چقد غمگین اومده (درررررن دررررن ) با این وضع حالی به ادم میمونه ؟؟؟؟؟؟؟ نه والا احوالی به ادم میــــــــــــــــــــــــــــــــــــــمونه ؟؟؟؟ نه والاااااااااااااااااا

اهنگی از صــــــــــــــــــــــبا
ورود شما را به بین معتادان نت خیر مقدم عرض میکنم


خخخ
مرسی .خیلی آهنگ قشنگی بود.خودت ساختی؟
من معتاد نت نیسم آ. یعنی بودم یه وقتی ولی الان نت مهم نیس برام دیگه

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.