من از آن روز که در بند تو ام آزادم. . .

آزادترین فردی وقتی که نگی "ای کاش..."

من از آن روز که در بند تو ام آزادم. . .

آزادترین فردی وقتی که نگی "ای کاش..."

ای خوشا

نظرات 3 + ارسال نظر
صبا چهارشنبه 3 مهر 1392 ساعت 15:28

قشنگ ود مرسی
دوست من جوابی نداد

مرغ شیدا دوشنبه 1 مهر 1392 ساعت 16:24

سلام
خیلی جالب بود... جوابی دارد

BAHAR دوشنبه 1 مهر 1392 ساعت 02:54 http://raeymoon.blogfa.com

پاییز را دوست دارم به خاطر غریب و بی صدا آمدنش
رنگ زرد زیبا و دیوانه کننده اش
خش خش گوش نواز برگ هایش
صدای نم نم باران های عاشقانه اش
پاییز را دوست دارم به خاطر رفتنش
خیس شدن زیر بارانش !!!
سلام داداشی
بعد 2ماه بلاخره اومدم
دلم برای شما و وب زیباتون تنگ شده بود
شرمنده انقددیر اومدم-از اینکهتو این مدت تنهام نذاشتی یه دنیاا ممنون)
راستی مبارک باشه وبلاگ جدیدت
(چرا عوضش کردی؟؟؟؟اولش فکر کردم اشتباه اومدم-اگه اشتباه نیومدم حتما حتما برام کامنت بذار)
امیدوارم با آمدن پاییز هر برگی که میافته یه دونه از غمهای دلت کم بشه ((پاییز مبارک))

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.